Rotor Q-rings

!
Rotor
RQA110

Rotor Q-Rings compact 110BCD aero

Deze Rotor Q-Ring aero bladen zijn er in diverse maten. Klik voor meer info en keus in bladgrootte.

Geschikt voor 10 én 11 speed voor zowel Shimano, Campa en Sram.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor
RQA130
rotor_q-ring_aero_130_54

Rotor Q-Ring 130 Aero

Deze Rotor Q-Ring aero bladen zijn er in diverse maten. Selecteer hierboven de gewenste maat. 

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor
P255

Rotor Qring 130-53

Als testblad gefunctioneerd.

Nog zo'n 80%

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor
P255

Rotor Qring 130-53

Als testblad gefunctioneerd.

Nog zo'n 80%

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor
P206
Rotor Qring

Rotor Q-Ring 74BCD binnenste blad

Deze Rotor Q-Ring 'normale' bladen Zijn er in diverse maten. Klik voor meer info en keus in bladgrootte.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor

Rotor Q-Ring double 130BCD 2e blad

Deze Rotor Q-Ring 'normale' bladen Zijn er in diverse maten. Klik voor meer info en keus in bladgrootte.

Geschikt voor 10 én 11 speed voor zowel Shimano, Campa en Sram.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor

Rotor Q-Ring double 130BCD Aero buitenblad

Deze Rotor Q-Ring aero bladen zijn er in diverse maten. Klik voor meer info en keus in bladgrootte.

Geschikt voor 10 én 11 speed voor zowel Shimano, Campa en Sram.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor

Rotor Q-Ring double 130BCD buitenblad no aero

Deze Rotor Q-Ring no aero bladen zijn er in diverse maten. Klik voor meer info en keus in bladgrootte. Dit zijn dus wel de Qrings van Rotor, maar in de open uitvoering.

Geschikt voor 10 én 11 speed voor zowel Shimano, Campa en Sram.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor
rotor_q-ring_sram xx

Rotor Q-Ring voor Sram XX

Deze Rotor Q-Ring is passend op Sram XX en in 6 maten verkrijgbaar (3 groot / 3 klein). Klik voor meer info en keus in bladgrootte.

Geschikt voor 9 én 10 speed voor zowel Shimano, Campa en Sram.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor
P292

Rotor Q-Rings 110-60 voor ATB double QX2

NIEUW!!!!         NIEUW!!!!

Deze Rotor Q-Ring XC2 bladen zijn er in diverse maten. Klik voor meer info en keus in bladgrootte.

Door de kleine steek (BCD) van 60mm is er ook een 22 tands mogelijk!!

Geschikt voor 9 én 10 speed voor Shimano en Sram.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor
rotor_q-rings_xc2_atb

Rotor Q-Rings 110-74 voor ATB double crank. XC2

Deze Rotor Q-Ring ATB bladen zijn er in diverse maten. Klik voor meer info en keus in bladgrootte.

Geschikt voor 9 én 10 speed voor zowel Shimano, Campa en Sram.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor

Rotor Q-Rings compact 110BCD

Deze Rotor Q-Ring 'normale' bladen zijn er in diverse maten. Klik voor meer info en bladgrootte.

Geschikt voor 10 én 11 speed voor zowel Shimano, Campa en Sram.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor
P77
Set Qrings voor triple crankstel

Rotor Q-Rings double 130/74BCD Triple

Deze Rotor Q-Rings zijn speciaal gemaakt voor een triple crankstel. Qtriple!

Geschikt voor 10 én 11 speed voor Shimano en Sram.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor

Rotor Q-Rings double 130BCD - 3e blad (triple)

Deze Rotor Q-Ring 'normale' bladen Zijn er in diverse maten. Klik voor meer info en keus in bladgrootte.

Geschikt voor 10 én 11 speed voor zowel Shimano, Campa en Sram.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor
P293

Rotor Q-Rings QX1

NIEUW!!!!         NIEUW!!!!

Deze Rotor Q-Ring XC1 bladen zijn er in diverse maten. Klik voor meer info en keus in bladgrootte.

Door de kleine steek (BCD) van 76mm kies je simpelweg de juiste grootte geschikt voor jouw manier van fietsen!

Door de speciale verloop spiders past dit ook gewoon op je Specialized en Sram crank! Zie uitleg hieronder.

Geschikt voor 9 én 10 speed voor Shimano en Sram.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor

Rotor Q-Rings voor ATB ( 104-64) XC3

Deze Rotor Q-Ring XC2 bladen zijn er in diverse maten. Klik voor meer info en keus in bladgrootte.

Geschikt voor 9 én 10 speed voor zowel Shimano, Campa en Sram.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor
qrings_rotor_xc2_104_ovale_tandwielen_atb_2

Rotor Q-Rings voor ATB (104-64) XC2

Rotor Qrings ATB bladen zijn er in diverse maten. Klik voor meer info en keus in bladgrootte

Geschikt voor 9 én 10 speed voor zowel Shimano, Campa en Sram.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor

Rotor Q-Rings voor Campagnolo compact

Deze Rotor Q-Ring Campa bladen zijn er in 2 maten. Klik voor meer info en keus in bladgrootte.

Geschikt voor 10 én 11 speed voor zowel Shimano, Campa en Sram.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor

Rotor Q-Rings voor Campagnolo double

 

Deze Rotor Q-Ring Campa bladen zijn er in 2 maten. Klik voor meer info en keus in bladgrootte.

Geschikt voor 10 én 11 speed voor zowel Shimano, Campa en Sram.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor

Rotor Q-Rings voor singlespeed SS XC1

Deze Q-Ring is passend voor de XC1 single-speed.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!

Rotor
RQ104-34SS

Rotor Q-Rings voor Stronglight

Deze Q-Ring is passend voor de Stronglight single-speed.

 

Marianne Vos, Theo Bos, Bas Diederen, Christophe Sauser, Rohan Dennis  en nog vele anderen gebruiken de Q-Rings. Maar ook Garmin-Sharp-Baracuda, Caja Rural, Cycling Team Jo Piels en vele anderen gebruiken de Rotor producten. Kijk voor een actueel overzicht op deze pagina: http://www.rotorbike.com/competition/teams-athletes

 

Je benen kunnen niet een constante kracht leveren tijdens de hele pedaalslag. Zie hiervoor de afbeelding 1.
De groene lijn geeft de kracht in beide benen weer.
Ronde bladen geven overal de zelfde weerstand aan je benen.
De paarse lijn geeft de weerstand weer die je benen ervaren tijdens het trappen.

Duidelijk is dat dit veel meer overeenkomt met de kracht die je daadwerkelijk levert! Iedereen fietst daardoor makkelijker en soepeler met Rotor Qrings!

 

Behalve het grote voordeel: “Betere krachtverdeling tijdens de pedaalslag” heeft  de Rotor Q-Ring nog een hele positieve spin-off, nl:  Door de betere krachtverdeling worden de spieren beter en constanter getraind. De triatleten hebben hier dubbel voordeel nl: Het verschil tussen “loopbenen” en “fietsbenen” wordt door de Q-Rings een stuk kleiner!      

 

Afbeelding 3 en 5 laten duidelijk zien welke spieren er op welk moment gebruikt worden tijdens de trapbeweging. Tevens is duidelijk gemaakt door de dikte van de gekleurde lijn hoeveel kracht die spieren leveren. Duidelijk is te zien dat tijdens het deel tussen "kwart over" en ongeveer "9 voor half" er 3 sterke spiergroepen aan het werk zijn. Hier moet je dus het grootste blad gaan gebruiken! Ook is goed te zien dat vanaf "2 voor half" de aanwezige kracht behoorlijk minder is. ..... Klein tandwiel dus!

                                   

Lees hier de uitgebreide uitleg van de Q-Rings.              

Weet je niet precies welke maat je moet hebben voor op je huidige crank? Kijk hier.    

De grootste fout en "brenger" van slecht nieuws over de Q-Rings is het feit dat men de Q-Rings te snel van de fiets af gooit: Lees hier meer...               

 

 

                                                                                              


Hiernaast nog even een afbeelding om een vergelijk te maken tussen ronde tandwielen en ovaal.

Duidelijk is te zien dat de trapbeweging veel gelijkmatiger wordt met een ovaal blad. Paradoxaal:

Je trapbeweging wordt ronder met ovale tandwielen!

TRAP ROND FIETS OVAAL!